Translate

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Πολλαπλασιασμός σε στήλες και γραμμές

Β'  Δημοτικού
Πολλαπλασιασμός
Σειρές και στήλες
Θέμα:
Διόρθωσε το αποτέλεσμα του πολλαπλσιασμού
Οδηγίες:
Στην παρακάτω εφαρμογή σβήσε το 0 και στη θέση του πληκτρολόγησε το σωστό αποτέλεσμα.
Μέτρησε τις γραμμές και τις στήλες των κύκλων.
Πειράματα και διερευνήσεις:
  • Επίλεξε το κουμπί "Νέα Δραστηριότητα" και στη συνέχεια μέτρησε τις γραμμές και τις στήλες στις οποίες τακτοποιήθηκαν οι κύκλοι. Ποιος αριθμός περιγρ΄φει τις γραμμές και ποιός τις στήλες;
  • Τι μετρούν οι αριθμοί κάτω από κάθε στήλη;
  • Ποιος από αυτούς τους αριθμούς δηλώνει το γινόμενο; 
Συζήτηση στην τάξη:
  • Σχεδιάστε στο χαρτί σας τους κύκλους που αναπαριστούν το γινόμενο 3x4 και ακολούθως το γινόμενο 4x3. Σε τι διαφέρουν οι δύο αναπαραστάσεις;
  • Ποιοι αριθμοί δίνουν γινόμενο 48; Σε πόσες στήλες και σε πόσες γραμμές μπορούμε να διατάξουμε 48 συκλάκια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκτύπωση σε pdf